Nosiče CLV v metru využívá dm drogerie jako výlohy
Několik nosičů CLV v pražském metru využívá společnost dm drogerie
markt jako předsunuté výlohy, ve kterých ukazuje své výrobky.
Několik nosičů CLV v pražském metru využívá společnost dm drogerie
markt jako předsunuté výlohy, ve kterých ukazuje své výrobky.
Tržby i návštěvnost českých kin loni ve srovnání s rekordním rokem
2019 poklesly o dvě třetiny.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Outdoor
Sestavili jsme žebříček obratově největších médií na českém trhu na
základě velikosti jejich tržeb v roce 2019.
# Aktuality # Reklama # Outdoor
Kampaň na své náklady vyrobila a na své plochy zdarma umístila skupina
BigBoard prostřednictvím své nadace.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Outdoor
Ve stínu koronavirové pandemie se letos vyvíjel mediální trh, přesto
o zlomové okamžiky nebyla nouze.
Reklamní agentura Mobilboard spustila na konci roku speciální kampaň
Řekněte to LEDkou.
JAD Productions zakladatele Yemiho A.D. získala několik ocenění v letošní
soutěži světových eventů BEA World 2020.
Zhruba 900 přístřešků na zastávkách MHD, které nyní v Praze vlastní
a provozuje společnost JCDecaux, bude nahrazeno novým mobiliářem.
Obchodním ředitelem společnosti JCDecaux se stal Tomáš Soukup, ve vedení
obchodního týmu vystřídal Kamilu Mortimer.
# Aktuality # Retail # Outdoor
Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj,
který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo
a zvuk.