Tržby Rencaru a Europlakatu loni nižší o 10 %
Hlavní firmy skupiny JCDecaux loni snížily tržby o víc než 10 procent.
Hlavní firmy skupiny JCDecaux loni snížily tržby o víc než 10 procent.
Společnost Vodafone využívá ve své outdoorové kampani kreativní nástavbu na bigboardech. Outdoorová plocha je součástí dlouhodobé komunikace Vodafonu zaměřené na firemní zákazníky, která byla zahájena v letošním roce. Koncept podpory služby One Net pro tuto skupinu zákazníků spočívá v zobrazování významných klientů. Na nástavbě je konkrétně vyobrazen Jaroslav Vavřina, spolumajitel Harley-Davidson Praha. Nástavba je kreativní v tom, že zadní kolo motorky se otáčí a koresponduje tak se sloganem: „One Net akceleruje náš business“. Černo-bílá barevnost vizuálu vychází z globálního kreativního konceptu pro segment firemních zákazníků. Kreativní návrh realizovala agentura McCann, plochy nakoupila mediální agentura OMD. -mav-
Zrekonstruovaná stanice pražského metra Národní třída disponuje více
než 40 digitálními obrazovkami.
Jednatelka euroAWK Bärbel Nieten vyvrací spekulace ohledně smlouvy
v pražském metru.
# Internet & Mobil # Outdoor # Rádio # Tisk # TV # Infografiky
Server MediaGuru.cz připravil infografiku popisující vlastníky největších
českých médií.
Radnice Prahy 8 chce odstranit hned čtyři obří bigboardy, které stojí v Libni. Dva z nich již rozmontovala a uskladnila. Společnosti Media Channel, která měla od radnice pozemky na bigboardy pronajaty, Praha 8 vypověděla smlouvu, protože firma ji neplnila, řekl místostarosta Ondřej Gros (ODS). Media Channel s vyjádřením radnice nesouhlasí. Podle vyjádření ředitele Michala Martínka napadla odstoupení od smlouvy u soudu a zvažuje další právní kroky. Podle radnice porušila firma smlouvu tím, že nájem za pozemky začala platit až poté, co bigboardy postavila. "Po konzultaci s právníky jsme to shledali jako důvod k odstoupení od smlouvy," řekl Gros s tím, že pronájem pozemků byl schválen v roce 2008, postaveny byly až později. Dva bigboardy, které stály na Palmovce, radnice nechala rozmontovat na své náklady. Firma je totiž v dané lhůtě, kterou na odstranění měla, neodvezla. V místě, kde byly, má vyrůst nová budova radnice. Oba nosiče jsou uskladněny, aby se neponičily, náklady na jejich rozmontování bude chtít radnice po firmě zaplatit. "Ze zákona to musíme udělat," řekl Gros. Ředitel Media Channel Martínek řekl, že na všechny bigboardy se vztahuje soudem vydané předběžné opatření. Firma odstoupení od smlouvy napadla u soudu a ten vydal předběžné opatření, podle kterého by reklamní stožáry neměly být do rozhodnutí soudu odstraněny. "Soud vydal předběžné opatření 9. června, proto jsem dnes vzal na Palmovku policii, aby jednání radnice zadokumentovala," řekl s tím, že další právní kroky zváží po rozhodnutí soudu o platnosti odstoupení od smlouvy. Co bude se zbylými dvěma bigboardy v ulici V Holešovičkách nedaleko mostu Barikádníků zatím není jasné. "Uvidíme, jak se firma zachová, třeba dojde ještě k nějakým jednáním," řekl místostarosta. -čtk-
Společnost Prima využívá pro propagaci zmrzliny Pegas outdoorové nosiče s teploměry u čerpacích stanic. Po květnové kampani bude s podporou pokračovat i v červenci. Provozovatelem tohoto typu OOH média je společnost Dirtecho Media. Síť nosičů provozuje na území celé republiky. Kampaň na produkt Pegas se sloganem „Napsáno českou chutí ..." využívá 150 ploch. -mav-
Přinášíme přehlídku nových outdoorových kampaní, které proběhly
v letošním březnu a dubnu.
Reklamní plocha společnosti Bonuss-CZ na pražské Průmyslové ulici byla zakryta Policií ČR. Důvodem je absentující povolení od odboru dopravy Policie ČR. Jde o jedinou plochu firmy, která byla takto vyřazena z provozu. -mav-
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Všeobecná zdravotní pojišťovna si ve veřejném výběrovém řízení na zajištění nákupu mediálního prostoru na vybraných venkovních a vnitřních nosičích reklamy vybrala mediální agenturu Carat. Carat bude po dobu dvou let pro VZP zajišťovat plánování mediálních reklamních kampaní na zmíněných nosičích, nákup mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence apod. Zakázka, jejíž hodnota byla původně odhadována na 8 milionů, dosahuje nyní výše 1,6 milionu korun. -kch-