Vodafone využívá kreativní nástavby na bigboardech

Pá 18. července 2014 07:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Outdoor

Společnost Vodafone využívá ve své outdoorové kampani kreativní nástavbu na bigboardech. Outdoorová plocha je součástí dlouhodobé komunikace Vodafonu zaměřené na firemní zákazníky, která  byla zahájena v letošním roce. Koncept podpory služby One Net pro tuto skupinu zákazníků spočívá v zobrazování významných klientů.

Na nástavbě je konkrétně vyobrazen Jaroslav Vavřina,  spolumajitel Harley-Davidson Praha. Nástavba je kreativní v tom, že zadní kolo motorky se otáčí a koresponduje tak se sloganem: „One Net akceleruje náš business“. Černo-bílá barevnost vizuálu vychází z globálního kreativního konceptu pro segment firemních zákazníků.

Kreativní návrh realizovala agentura McCann, plochy nakoupila mediální agentura OMD.

Vodafone_bigboard

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.