Green Claims změní způsob, jakým značky propagují, že jsou „zelené“
Evropská směrnice Green Claims má zamezit klamavým tvrzením o „zelených“ produktech. Co bude pro komunikaci firem a jejich produktů
znamenat, shrnuje Markéta Pavlíková.
Evropská směrnice Green Claims má zamezit klamavým tvrzením o „zelených“ produktech. Co bude pro komunikaci firem a jejich produktů
znamenat, shrnuje Markéta Pavlíková.
# Aktuality # Data # Udržitelnost
Z výzkumu OMG Research pro automobilku Renault vyplynulo, že téměř
polovina nakupujících, kteří zvažují koupi nového vozu, připouští
nákup hybridní nebo elektrické varianty.
Přinášíme výběr událostí ve slovenských médiích za první čtvrtletí
letošního roku.
Před čtyřmi lety vznikl web Ekonews, jehož ústředním tématem, je
udržitelnost. O jeho cílech a vývoji mluví v podcastovém rozhovoru
V pressu spoluzakladatelka a šéfredaktorka Martina Patočková.
# Aktuality # TV & video # Udržitelnost
TV Nova začne od května nabízet obchodním partnerům reklamní prostor
v pořadech, které jsou vyráběny s ohledem na udržitelnost.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Slovenská asociace pro kabelové telekomunikace respektuje výzvu České
televize týkající se stažení stanice ČT sport z nabídky slovenských
operátorů.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
V pražském Karlíně otevřela svou prodejnu značka Vilgain stavící na
zdravých výrobcích. Zahájila tím svůj vstup do retailu.
Prodeje novin a časopisů na Slovensku v loňském roce klesly o 12 %.
Nejprodávanějšími ve svých kategoriích zůstávají i přes poklesy Nový
Čas, Plus 7 dní a Záhradkár.
Kombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme
vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán
Patrovský.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Bývalí slovenští politici a osobnosti společenského a kulturního života
vyzvali v otevřeném dopise české vlastníky nejsledovanější slovenské
televize Markíza, aby odolali tlaku slovenské vlády.