Slovenská online reklama se vrací do normálu
V minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo
205 milionů eur.
V minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo
205 milionů eur.
# Slovensko # TV & video # Aktuality
Český výbor Mezinárodního tiskového institutu vyzval Renátu Kellnerovou a Jiřího Šmejce ze skupiny PPF, aby bránili zachování principů nezávislé
žurnalistiky ve slovenské televizi Markíza.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Markíza přerušuje vysílání politického diskusního pořadu Na tělo.
Její moderátor mluvil ve vysílání o politickém nátlaku.
Přinášíme další přehled novinek z oblasti ESG za období prvního
čtvrtletí roku 2024.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Prvním tematickým kanálem skupiny Prima lokalizovaným pro slovenský trh je
stanice Prima Cool. Vysílání zahájí 27. května.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Swappie a Knihobot společně vytvořily nové místo pro odevzdání starých
iPhonů k prodeji.
# Online # Udržitelnost # Aktuality
Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký
podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí
2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Sazka založila platformu reLosy, přes kterou chce hledat inovativní možnosti
upcyklace losů.
# Data # Marketing # Udržitelnost
Jen 4 % Čechů ví, co znamená zkratka ESG. Dvě třetiny se ale považují
za udržitelné nebo etické spotřebitele.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Soukromá televize Markíza přinese na Slovensku zápasy fotbalového
mistrovství Evropy. Zařadí je i na tematickou stanici Dajto a videoplatformu Voyo.