Přehled: Co přineslo čtvrtletí na poli udržitelnosti?
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
Rádio si denně na Slovensku pouští zhruba polovina populace.
Nejposlouchanější stanicí zůstává Rádio Expres. Na svůj dosud
nejlepší výsledek dosáhla Europa 2.
# Udržitelnost # Data # Marketing
Až 69 % mladých z generace Z se domnívá, že by firmy mohly a měly
dělat více, aby spotřebitelům umožnily činit udržitelnější nákupní
rozhodnutí, vyplývá z průzkumu Deloitte.
Slovenská Rada pro mediální služby řešila v minulém roce i nenávistné
projevy a šíření dezinformací v onlinu. Ukazuje to zpráva o vysílání
na Slovensku v roce 2023.
# Retail # Data # Udržitelnost
Jen loni zakoupilo módní kousky z druhé roky až 63 % spotřebitelů. Čím
dál více značek uvažuje o re-commerce.
Nejsilnějším provozovatelem slovenského internetu je Ringier Slovakia.
Shrnujeme vývoj návštěvnosti slovenského internetu v prvním
pololetí 2024.
# Aktuality # TV & video # Slovensko
Slovenská skupina Markíza zahájila vyslání své páté stanice. Jmenuje se
Markíza Klasik a přináší archivní tvorbu.
Neetické reklamy na Slovensku zneužily známé tváře a značky: byly
sexistické či nevhodně pracovaly s živými zvířaty.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste
nová les.
Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize
i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn
událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.