Deník N získává přes 80 % výnosů z prodeje obsahu
Nový slovenský deník se značně opírá o čtenáře, vyplývá z údajů
za první rok jeho existence.
Nový slovenský deník se značně opírá o čtenáře, vyplývá z údajů
za první rok jeho existence.
Markíza reaguje na slabší výsledky seriálu, od března vsadí na novou
řadu reality show Farma.
Sociálním médiím na Slovensku sice vévodí Facebook, vliv ale mají
i lokální slovenské sítě.
Skupina Markíza se dohodla s Asociací provozovatelů kabelových a satelitních televizních sítí v České republice (APKT ČR) o podobě Licenční smlouvy na šíření stanice Markíza International. Znění Licenční smlouvy mají mít k dispozici všichni členové APKT ČR. V následujících dnech by měli tito členové smlouvu podepsat. APKT ČR zastupuje 24 řádných členů, kteří dodávají televizní službu do téměř 160 tisíc domácností v celé České republice. -mav-
Očekávaná show Tvoje tvář má známý hlas začne na Slovensku dřív než
v Česku.
Přinášíme přehled vývoje prodaných nákladů slovenských titulů
v minulém roce.
Největšími zdroji pro legální videoobsah na Slovensku jsou Google Play (24 %), iTunes (23 %) a Filmbox (12 %). Netflix má 11% podíl, ukazují data serveru Filmotoro, který právě vstoupil na Slovensko. Celkově je na Slovensku k dispozici více než 6 tisíc filmů a seriálů, které lze stahovat legálně. Bližší informace najdete zde. -mav-
Osvědčený seriál nezklamal ani první letošní měsíc. Stal se
nejsledovanějším pořadem Markízy.
Magazín Evita společnosti Mafra Slovakia se v prosinci roku 2015 dostal na svá rekordní čísla. Podle dat ABC SR dosáhl průměrný prodaný náklad v poledním měsíci roce výše 35 430 kusů, čímž se mu podařilo přeskočit konkurenční titul Eva (Ringier Axel Springer), jehož průměrný prodaný náklad představoval v prosinci 29 663 kusů. Nejprodávanějším z trojice podobně zaměřených magazínů byl časopis Emma (News and Media Holding) s výsledkem 41 924 prodaných výtisků. -mav-
Výdaje na reklamu odvysílanou v devíti celostátních televizních stanicích na Slovensku loni výrazně vzrostly. Hodnota odvysílaných spotů na základě oficiálních ceníků a bez zohlednění slev a bonusů vzrostla meziročně o čtvrtinu na více než 935 milionů eur (25,2 miliardy Kč). Informovala o tom společnost TNS Slovakia, která reklamní trh sleduje. V roce 2014 trh s televizní reklamou v zemi rostl o 5,5 procenta. Sledované televize loni odvysílaly 1,16 milionu komerčních spotů a sponzorských odkazů v trvání téměř 7255 hodin. Celkový čas odvysílané reklamy se tak proti roku 2014 zvýšil o 19 procent. V žebříčku největších zadavatelů reklamy na Slovensku loni na prvních třech místech zůstaly telekomunikační společnosti. Do první desítky se dostaly obchodní řetězec Kaufland a internetový prodejce Alza. Televize na Slovensku mají ze všech médií největší podíl na reklamním trhu. Ještě v roce 2014 celostátní televize získaly více než dvě třetiny z celkového objemu výdajů vynaložených zadavateli na reklamu. Údaje za celý reklamní trh na Slovensku za minulý rok budou známé později. -čtk-