Placený obsah Sme.sk přinesl za pět let milion euro
Vydavatel deníku Sme bilancuje pětiletou přítomnost v placeném online
obsahu.
Vydavatel deníku Sme bilancuje pětiletou přítomnost v placeném online
obsahu.
Šéf slovenské pobočky Bauer Media Jozef Bajo mluví o situaci na trhu a výhledu do budoucna.
# Aktuality # Slovensko # TV & video
Společnost UPC oznámila sloučení UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia. Změnou organizační struktury v regionu střední a východní Evropy (CEE) chce UPC posílit své postavení na trzích v Česku a na Slovensku. Ke sloučení dojde s platností od 1. dubna 2016. Řízením nově vzniklé společnosti bude dočasně pověřen Martin Miller, dlouholetý generální ředitel společnosti UPC Broaband Slovakia. Současný generální ředitel UPC Česká republika, Frans-Willem de Kloet, přechází na pozici generálního ředitele do UPC Polsko. Spojením společností UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia vznikne společnosti Liberty Global druhá nejdůležitější jednotka v rámci CEE regionu, jenž svou sítí pokrývá téměř 2 miliony domácností a 1 milion zákazníků využívá 1,6 milionu služeb. Dokud nebude oznámen nový generální ředitel, povede nově vzniklou společnost Martin Millerko. Ten bude zodpovědný za oba trhy a za integrační proces nové společnosti. Martin Miller působí ve společnosti UPC Broadband Slovakia 15 let. „Nová struktura značně přispěje k efektivnějšímu využití kapitálu a výměně osvědčených postupů, což společnosti umožní posílit svou konkurenceschopnost na trhu,” uvedla Severina Pascu, generální ředitelka společnosti Liberty Global pro region střední a východní Evropy. -mav-
Reality show dostanou další prostor ve vysílání slovenských stanic
Markíza a TV Joj.
Azet.sk se začlení do struktury Ringieru, akcionářská struktura se
nemění.
I druhé odvysílání reality show Tvoja tvár znie povedome přinesla slovenské TV Markíza nadprůměrný výsledek. Druhý díl dosáhl v komerční cílové skupině 12-54 ratingu 13 % a podílu na sledovanosti 37,3 %, informovala Markíza v pondělí odpoledne. V širší divácké skupině 12+ vidělo pořad 615 tis. diváků. V cílové skupině žen 15-24 se podíl pořadu vyšplhal na 62 %. Celkově byla pěvecká imitační reality show nejsledovanějším pořadem nedělního vysílání ve skupině 12-54 (13.3. 2016). Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza. -mav-
Nová pěvecká reality show se uplynulou neděli poprvé představila
slovenským divákům.
Loňský rok byl pro slovenská kina úspěšný, o reklamní trh se dělí
hlavně dva hráči.
# Aktuality # Online # Slovensko
Největší průvodce po restauracích v České republice Restu vstupuje na Slovensko. Zájem má také expandovat na maďarský a polský trh. Na Slovensku se Restu.sk zpočátku zaměří zejména na vybudování nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky nejen v metropoli, ale i dalších slovenských městech. Do konce března zamíří na maďarský trh, do konce dubna na trh v Polsku. „Stejně jako čeští zákazníci, i ti slovenští budou moci využívat věrnostní systém, který odměňuje uživatele Restu za každou uskutečněnou rezervaci či recenzi. Kredity získané aktivitou na restu.sk mohou zákazníci proměnit na vouchery a dopřát si tak zážitek v restauraci zdarma,” přibližuje zakladatel firmy Pavel Suchánek. Do konce června 2016 Restu spustí také mobilní aplikaci pro systém iOS i Android, která uživateli obratem najde nejlépe hodnocené restaurace v okolí a umožní rychlou rezervaci. Gastronomický startup Restu.cz vznikl v Česku v roce 2013. Od té doby využilo jeho rezervačního systému 3,5 mil. hostů, v databázi má 130 tis. recenzí. Zákazníci si mohou rezervovat místo do téměř 6 500 restaurací. Otevírací dobu, kontakty, ale i další údaje lze na webu zjistit u více než 18 tisíc podniků, což z Restu dělá největšího průvodce po pohostinských zařízeních v ČR. -mav-
První díl pěvecké reality show Tvoje tvář má známý hlas, která se na Slovensku vysílá pod názvem Tvoja tvár znie povedome, odstartoval na TV Markíza v neděli 6. března úspěšně. V komerční cílové skupině 12-54 dosáhl pořad nadprůměrného ratingu 13,7 % a podílu na sledovanosti 38,2%, informovala Markíza v pondělí odpoledne. V širší skupině 12+ pořad vyhledalo 628 tisíc diváků. Nejsilnější diváckou skupinou nového pořadu byly mladé ženy ve věku 12-24. V této skupině dosáhl podíl na publiku 58,4 %. Od soboty 26. března se soutěžní pořad, který spočívá ve vizuální a pěvecké imitaci známých zpěváků, začne vysílat i na TV Nova, ovšem s jinými protagonisty i porotou. Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza Dařilo se také zpravodajské relaci TV Markíza Televizní noviny, která se díky zájmu o volební zpravodajství vyšplhala na 37% podíl ve skupině 12-54 a byla celkově nejsledovanějším pořadem dne. -mav-