• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Ostatní

Obsah

  • Články
    • Vše
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Ostatní

Přejít na články

# Slovensko

Placený obsah Sme.sk přinesl za pět let milion euro

So 26. března 2016 07:00 5 min

Vydavatel deníku Sme bilancuje pětiletou přítomnost v placeném online obsahu.

# Slovensko

Bauer Media SK: V digitálu jsme nenašli model

Čt 24. března 2016 11:00 11 min

Šéf slovenské pobočky Bauer Media Jozef Bajo mluví o situaci na trhu a výhledu do budoucna.

# Aktuality # Slovensko # TV & video

UPC ČR se slučuje s UPC Broadband Slovakia

St 23. března 2016 13:47 2 min

Společnost UPC oznámila sloučení UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia. Změnou organizační struktury v regionu střední a východní Evropy (CEE) chce UPC posílit své postavení na trzích v Česku a na Slovensku. Ke sloučení dojde s platností od 1. dubna 2016. Řízením nově vzniklé společnosti bude dočasně pověřen Martin Miller, dlouholetý generální ředitel společnosti UPC Broaband Slovakia. Současný generální ředitel UPC Česká republika, Frans-Willem de Kloet, přechází na pozici generálního ředitele do UPC Polsko. Spojením společností UPC Česká republika a UPC Broadband Slovakia vznikne společnosti Liberty Global druhá nejdůležitější jednotka v rámci CEE regionu, jenž svou sítí pokrývá téměř 2 miliony domácností a 1 milion zákazníků využívá 1,6 milionu služeb. Dokud nebude oznámen nový generální ředitel, povede nově vzniklou společnost Martin Millerko. Ten bude zodpovědný za oba trhy a za integrační proces nové společnosti. Martin Miller působí ve společnosti UPC Broadband Slovakia 15 let. „Nová struktura značně přispěje k efektivnějšímu využití kapitálu a výměně osvědčených postupů, což společnosti umožní posílit svou konkurenceschopnost na trhu,” uvedla Severina Pascu, generální ředitelka společnosti Liberty Global pro region střední a východní Evropy. -mav-

# Slovensko

Markíza zařadí MasterChef, Joj chystá show Talent

Ne 20. března 2016 07:30 5 min

Reality show dostanou další prostor ve vysílání slovenských stanic Markíza a TV Joj.

# Slovensko

Fúze na Slovensku: Ringier se spojí s Azet.sk

Pá 18. března 2016 14:35 2 min

Azet.sk se začlení do struktury Ringieru, akcionářská struktura se nemění.

# Aktuality # Slovensko

Tvoje tvář na TV Markíza i podruhé bodovala

Po 14. března 2016 16:04 1 min

I druhé odvysílání reality show Tvoja tvár znie povedome přinesla slovenské TV Markíza nadprůměrný výsledek. Druhý díl dosáhl v komerční cílové skupině 12-54 ratingu 13 % a podílu na sledovanosti 37,3 %, informovala Markíza v pondělí odpoledne. V širší divácké skupině 12+ vidělo pořad 615 tis. diváků. V cílové skupině žen 15-24 se podíl pořadu vyšplhal na 62 %. Celkově byla pěvecká imitační reality show nejsledovanějším pořadem nedělního vysílání ve skupině 12-54 (13.3. 2016). Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza. -mav-

# Slovensko

Show Tvoje tvář zahájila na Markíze nadprůměrně

Ne 13. března 2016 07:30 4 min

Nová pěvecká reality show se uplynulou neděli poprvé představila slovenským divákům.

# Slovensko

Slovensko: Tržby kin rostly, ale domácí filmy nebodovaly

Pá 11. března 2016 11:00 5 min

Loňský rok byl pro slovenská kina úspěšný, o reklamní trh se dělí hlavně dva hráči.

# Aktuality # Online # Slovensko

Restu jde do střední Evropy, začíná na Slovensku

St 9. března 2016 12:09 2 min

Největší průvodce po restauracích v České republice Restu vstupuje na Slovensko. Zájem má také expandovat na maďarský a polský trh. Na Slovensku se Restu.sk zpočátku zaměří zejména na vybudování nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky nejen v metropoli, ale i dalších slovenských městech.  Do konce března zamíří na maďarský trh, do konce dubna na trh v Polsku. „Stejně jako čeští zákazníci, i ti slovenští budou moci využívat věrnostní systém, který odměňuje uživatele Restu za každou uskutečněnou rezervaci či recenzi. Kredity získané aktivitou na restu.sk mohou zákazníci proměnit na vouchery a dopřát si tak zážitek v restauraci zdarma,” přibližuje zakladatel firmy Pavel Suchánek. Do konce června 2016 Restu spustí také mobilní aplikaci pro systém iOS i Android, která uživateli obratem najde nejlépe hodnocené restaurace v okolí a umožní rychlou rezervaci. Gastronomický startup Restu.cz vznikl v Česku v roce 2013. Od té doby využilo jeho rezervačního systému 3,5 mil. hostů, v databázi má 130 tis. recenzí.  Zákazníci si mohou rezervovat místo do téměř 6 500 restaurací. Otevírací dobu, kontakty, ale i další údaje lze na webu zjistit u více než 18 tisíc podniků, což z Restu dělá největšího průvodce po pohostinských zařízeních v ČR. -mav-    

# Aktuality # Slovensko

Markíza: Tvoje tvář zahájila s 38% podílem

Po 7. března 2016 14:10 1 min

První díl pěvecké reality show Tvoje tvář má známý hlas, která se na Slovensku vysílá pod názvem Tvoja tvár znie povedome, odstartoval na TV Markíza v neděli 6. března úspěšně. V komerční cílové skupině 12-54 dosáhl pořad nadprůměrného ratingu 13,7 % a podílu na sledovanosti 38,2%, informovala Markíza v pondělí odpoledne. V širší skupině 12+ pořad vyhledalo 628 tisíc diváků. Nejsilnější diváckou skupinou nového pořadu byly mladé ženy ve věku 12-24. V této skupině dosáhl podíl na publiku 58,4 %. Od soboty 26. března se soutěžní pořad, který spočívá ve vizuální a pěvecké imitaci známých zpěváků, začne vysílat i na TV Nova, ovšem s jinými protagonisty i porotou. Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza Dařilo se také zpravodajské relaci TV Markíza Televizní noviny, která se díky zájmu o volební zpravodajství vyšplhala na 37% podíl ve skupině 12-54 a byla celkově nejsledovanějším pořadem dne. -mav-

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.