Oľga Núňezová: Kina mají šanci na rekordní rok
Šéfka největšího kinodistributora na Slovensku CinemArt SK hodnotí
filmový byznys.
Šéfka největšího kinodistributora na Slovensku CinemArt SK hodnotí
filmový byznys.
Slovenská komerční TV skupina vyzvala k zastavení vysílání stanic Wau
a Plus.
Přinášíme pohled na prodej slovenských tištěných titulů v loňském
roce po jednotlivých segmentech.
Slovenská rádiová stanice Europa 2 přistupuje od začátku března k programovým změnám. Vedení rádia označuje změny za start nové etapy hudebního rádia. „Rádio je živý organizmus, změny jsou nevyhnutelné, pokud chceme pokročit a být neustále trendy. Těší mě fakt, že máme nové kolegy, nejlepšího slovenského dýdžeje Milana Lieskovského a talentovanou Michaelu Kertészovou, kteří perfektně zapadají do konceptu rádia Europa 2,“ zdůvodnil změny v rádiu programový ředitel Andrej Kratochvíl. Nejnovější hity na maximum a zprávy ze světa showbyznysu přinese právě nová tvář Michaela Kertészová. Vysílat začne od 13. března od 10:00 - 13:00 pod názvem Michaela on air. Vysílací čas se mění i pro spíkra Šortyho, který bude vysílat už po poledni od 13:00 do 16:00. Novinkou je i změna vysílacího času pro moderátora Binďa, který s novou relací Drivetime s Binďom provede posluchače každý pracovní den od 16:00 do 19:00. Hitparáda největších hitů současnosti TOP 22 s Kamilom Konkoľom také posouvá svůj vysílací čas, posluchači ji uslyší každý čtvrtek od 19:00 do 21:00, v nedělí v repríze od 18:00. Ranní vysílání stanice otvírá pořady Ranní show Zoo, která se vysílá každý pracovní den od 5:57 a končí v 10:00. -mav-
Expert na online marketing mluví o největších chybách, trendech a značkách, které jsou úspěšné.
Mafra Slovakia ruší předplatné na vybrané období, přichází s balíčky
na míru.
Stanice skupiny CME v Česku a na Slovensku zamezují nelegálnímu šíření
svých stanic.
Rádiovým lídrem na Slovensku je se solidním odstupem Expres, roste
nejmladší stanice Vlna.
Premium Fashion Brands (PFB), řetězec s dostupnou luxusní módou v České republice a na Slovensku, nově zastupuje Soňa Skoncová na pozici country managera pro Slovensko. Soňa Skoncová bude mít na starosti marketing a business developement skupiny Premium Fashion Brands a jejích značek na slovenském trhu, event management a media relations. Významnou součástí její práce bude komunikace v online prostředí prostřednictvím sociálních sítí PFB, spolupráce s ambasadory značky a podpora e-commerce. Na Slovensku i v České republice bude Skoncová reprezentovat značky patřící do portfolia PFB, jako např. Hugo Boss, Geox, Armani Jeans, Trussardi Jeans nebo multibrand s luxusní obuví a doplňky Beltissimo. Jedna z nejpopulárnějších žen na Slovensku a vicemiss z roku 2009 bude i nadále působit v TV JOJ jako moderátorka a tvář pořadu Topstar. Dále se bude věnovat i svým aktivitám v modelingu, ve kterém se pohybuje již od svých 15 let, a svému projektu I love Kuku. Soňa Skoncová Premium Fashion Brands sdružuje v současnosti přes 30 butiků s obuví, oblečením a doplňky. Společnost v Česku zahrnuje značkové módní obchody Geox, Trussardi Jeans, Versace Jeans, Armani Jeans a multibrandové obchody Beltissimo prodávající značky jako je Longchamp, Lauren Ralph Lauren či Porsche Design. Na Slovensku pak pod Premium Fashion Brands spadají značky Armani Jeans, Weekend Max Mara, PennyBlack, Trussardi Jeans v NC Eurovea a multibrand The Brands. Uskupení Premium Fashion Brands vzniklo v polovině roku 2016, ve společném podniku vlastní 50% podíl Jaroslav Havel, který investuje v oblasti životního stylu, sportu, zdraví a společenského života. Oborovými partnery s 50% podílem jsou Marián Vrtoch a jeho partnerka Jana Jusnová, kteří v sektoru prémiové módy úspěšně podnikají přes 15 let. -mav-
Televize postavená na pořadech slovenské TV Joj postupně navyšuje podíl na
sledovanosti.