Digitálních předplatitelů má .týždeň víc než printových
O postavení slovenského zpravodajského časopisu .týždeň mluví
ředitelka Ada Šimšíková.
O postavení slovenského zpravodajského časopisu .týždeň mluví
ředitelka Ada Šimšíková.
Slovenský časopis .týždeň zahájil kampaň, ve které motivuje lidi, aby si předplatili tištěné vydání. Objevila se kromě jiných médií v outdooru. Kampaň vznikla ve spolupráci s bratislavskou agenturou Made by Vaculik. Ukazuje novináře; tvářemi kampaně jsou kromě šéfredaktora Štefana Hríba redaktoři Michal Magušin, Martin Mojžiš, Andrej Bán nebo Eugen Korda. Ten v časopisu .týždeň připravuje videa a v minulosti byl dlouholetým reportérem TV Nova. „Kampaň hovoří o důležitosti printového vydání .týdne v boji proti korupci, extremismu, hoaxu, populismu a agresi. Proti těmto negativním společenským jevům jsme vždy bojovali, upozorňujeme na ně, píšeme o nich. Chceme to dělat v plném nasazení i nadále. Pomůže nám v tom každý, kdo si nás předplatí,“ vysvětluje ředitelka vydavatelství W Press Ada Šimšíková. .týždeň je jediným tištěným titulem W Pressu. Podle posledních výsledků v auditu ABC SR dosáhl v únoru prodaný náklad 7 931 výtisků. V roce 2016 se pohyboval na úrovni 9 300 prodaných výtisků. Vydavatel chce čísla stabilizovat, zároveň se soustředí více na digitál. Web tyzden.sk měl v dubnu návštěvnost 139 638 RU podle AIMmonitoru a pracuje se zamčeným obsahem. Informace o plánech vydavatelství můžete číst v rozhovoru s ředitelkou Adou Šimšíkovou zde. -ik-
Programový ředitel slovenského Rádia Vlna plánuje předběhnout Europu
2 i Jemné.
Slovenští kabeloví operátoři nesouhlasí s televizí Joj, která požaduje
vypnout kanály ČT.
Přinášíme pohled na slovenskou rozhlasovou legislativu a její
sporné body.
# Aktuality # Online # Slovensko
R2B2, která se věnuje vývoji programatického nákupu reklamy na internetu, oznámila dosažení 10 milionů dostupných impresí, které je možno nakoupit programaticky u slovenských vydavatelů. Mezi zapojené vydavatelské domy patří například Mafra Slovakia nebo Fun Media Group. „Partnerství se společností R2B2 pro nás znamená šanci na zvýšení příjmů, které nebylo doposud možné získat od slovenských klientů a agentur,“ vysvětluje Miriam Kittler, členka představenstva a ředitelka odboru Fun Media Group. Podle jejích slov bude podíl příjmů z programatiku tvořit 10–15 % napříč všemi médii. „Programatická reklama na slovenském trhu roste velmi rapidně a tento vývoj bude nadále pokračovat, oproti ostatním trhům v programatické reklamě zaostáváme,“ řekl David Csino, ředitel digitálních médií ve společnosti Mafra Slovakia. Společnost R2B2 chce na Slovensko přinést i svůj poslední produkt nazvaný Multiscreen s nabídkou možnosti inzerovat na všechny typy a velikosti obrazovek. Lze tedy využít portfolio formátů reklamy. U videoreklamy to jsou např. preroll, switchroll, outstream. Bannerová reklama je zastoupena klasickými bannery o cca 10 velikostech, brandingem u statických formátů, u dynamických bude možno využít např. rich media. V portfoliu se nabízí i nativní reklama. Nákup reklamních formátů probíhá přes technologickou platformu Adform DSP. Právě přes Adform lze nakoupit všechny dostupné formáty. Vybrané formáty je možno nakoupit také přes DoubleClick a další připojená DSP (Demand-Side Platform). -mav-
Slovenská komerční televize Joj se snaží zabránit šíření všech
českých stanic na Slovensku.
Společnost Damejidlo.cz podepsala smlouvu o prodeji slovenských domén damejedlo.sk a dajmejedlo.sk včetně zákaznické databáze společnosti Ringier Axel Springer Slovakia, která vlastní i Bistro.sk. Služba poběží beze změny ještě další dva měsíce a pak bude přesměrována na Bistro.sk. Firmy se dohodly, že cenu transakce nezveřejní. České služby na rozvoz jídla DámeJídlo.cz se tato transakce podle sdělení firmy nijak nedotýká, ani se v České republice nepočítá s prodejem. Delivery Hero, vlastník společnosti Damejidlo.cz, se teď soustředí na velké trhy. "Nedávná akvizice společnosti Foodpanda přinesla posílení globální vedoucí pozice společnosti v segmentu dovozu jídla z restaurací a skupina nyní dodává více než 20 milionů objednávek za měsíc," upřesnila firma. -mav-
Čisté výdaje na reklamu ve slovenských médiích mají pokračovat v růstu
i v letošním roce.
Penta, která tuto distribuci vyzkoušela v Praze, ji přivádí také na
Slovensko.