Greenwashing a na co si dát pozor v komunikaci
Pro marketéry je stále obtížnější vyhnout se pasti zvané greenwashing.
Na co všechno si mají marketéři dávat pozor, shrnul webinář, jehož
závěry i záznam přinášíme.
Pro marketéry je stále obtížnější vyhnout se pasti zvané greenwashing.
Na co všechno si mají marketéři dávat pozor, shrnul webinář, jehož
závěry i záznam přinášíme.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Plzeňský Prazdroj v rámci svého projektu Kytky pro chmel nechal na
chmelnici vyrůst obří půllitr z kytek.
# Aktuality # Tisk # Udržitelnost
Předplatitelům CNC přijdou od června tituly v recyklované fólii. Na plně
recyklovatelný papír pak přešla Moje psychologie a chystá se i týdeník
Reflex.
Top kulinářské weby překračují miliónovou návštěvnost. V printovém
segmentu jsou aktivní a hlavní vydavatelé. Přinášíme přehled
největších slovenských médií o vaření.
# Tisk # Aktuality # Udržitelnost
Zástupci Fakta o klimatu představili na briefingu novinářům studie, které
mohou používat při své práci a při referování o extrémech počasí a klimatické změně.
Jaké komunikaci se vyvarovat na poli udržitelnosti, aby se firmy
nedopouštěly greenwashingu, ukázalo setkání OMG Sustainability.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Škoda Auto a Bageterie Boulevard podepsaly memorandum o spolupráci. Cílem je
rozšířit infrastrukturu o nové nabíjecí stanice.
# Aktuality # Udržitelnost # Marketing
Až 53 % firemních tvrzení podává o udržitelnosti vágní, či dokonce
zavádějící informace, plyne to ze zjištění Evropské komise.
Impact Metrics uvádí digitální řešení, které má malým a středním
firmám pomoct se shromažďováním většího objemu dat potřebných pro
měření a vykazování udržitelnosti.
Na slovenská média přišly stížnosti kvůli tomu, jak informovala
o spoluzakladateli Penty či bývalém speciálním prokurátorovi.
V některých případech neeticky.