# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Penny v nové kampani apeluje na odpovědné chování
Cílem nové kampaně Penny je posílit povědomí o odpovědném chování
společnosti k přírodě, okolí i zaměstnancům.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Cílem nové kampaně Penny je posílit povědomí o odpovědném chování
společnosti k přírodě, okolí i zaměstnancům.
Unimedia byla v loňském roce obratově největší mediální agenturou na
Slovensku.
Slovenský mediální trh rostl v loňském roce jednociferně. Nejvyšší
obrat i zisky vykazuje nadále provozovatel skupiny Markíza.
# Aktuality # Tisk # Udržitelnost
Třetí rok po sobě časopis 21. století z vydavatelství RF Hobby
připravuje speciální, udržitelné vydání při příležitosti
Mezinárodního dne ochrany ozonové vrstvy.
Jedničkou mezi slovenskými online provozovateli je nadále Ringier Slovakia,
v některých měsících ale o sovou pozici přišel. Přinášíme pohled na
vývoj návštěvnosti slovenského internetu v prvním pololetí 2023.
Rodinný pivovar Bernard pokračuje ve svém ohleduplném přístupu
k životnímu prostředí. Z reklamních plachet svých dřívějších
kampaní vytvořil stovky termotašek na nápoje.
# Aktuality # TV & video # Lidé # Slovensko
Po deseti letech opustí funkci generálního ředitele TV Markíza Mathias
Settele, nahradí ho Peter Gažík.
Data získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije
Komerční banka pro lepší plánování komunikace.
V polovině červa se v Praze uskutečnilo další setkání věnované
udržitelnosti Sustainable Future 2023.
Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích ve druhém letošním
čtvrtletí.