Oriflame si na komunikaci vybírá skupinu Konektor

Na zajištění PR a CSR aktivit i online komunikace volí Oriflame skupinu Konektor.

Po 15. února 2021 13:35 2 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/15758/oriflame_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/15758/oriflame_shutterstock

Fullscreen Sdílet

PR a CSR aktivity i online komunikaci společnosti Oriflame nově zajistí agentury skupiny Konektor. PR.Konektor a Konektor Social budou mít na starosti jak český, tak slovenský trh. Ve spolupráci s interním týmem Oriflame budou pracovat i na zefektivnění influencer marketingu.

„Čeká nás spolu s týmem Konektoru sjednocení české a slovenské komunikace tak, aby byla v souladu s globální strategií pro komunikaci značky Oriflame. V obou zemích budeme strategicky vybírat nejúčinnější komunikační nástroje a postupy. Máme spoustu plánů, zejména přiblížit značku mladší generaci, posunout a rozšířit CSR aktivity v Česku a nově je nastavit i na Slovensku. Agenturu PR.Konektor jsme si vybrali právě proto, že nám navrhla kreativní nápady s jasnou představou, jak je uvést do života,“ komentuje Eva Staníková, marketingová ředitelka Oriflame pro český i slovenský trh.   

„Máme rádi klienty, u kterých můžeme integrovat víc komunikačních aktivit a o to víc se na práci pro Oriflame těšíme. Tím spíš, že máme příležitost synergicky vyřešit český i slovenský trh ve spolupráci s naší slovenskou pobočkou,“ říká šéf komunikační skupiny Konektor Jaroslav Duroň.

Oriflame je přední společnost v přímém prodeji kosmetiky a wellness produktů. Své portfolio produktů nabízí ve více než 60 zemích přibližně tři miliony členů s ročním obratem 1,3 miliardy euro. 

-stk- 

# komunikace # PR # PR.Konektor # CSR # Konektor Place # Konektor Social # Oriflame # online komunikace

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.