# Aktuality # Outdoor # Internet & Mobil
Vision Thing rozšiřuje header bidding ve své DOOH síti
Vision Thing rozšiřuje ve své programatické síti možnosti prodeje a
nákupu prostřednictvím header bidding technologie.
# Aktuality # Outdoor # Internet & Mobil
Vision Thing rozšiřuje ve své programatické síti možnosti prodeje a
nákupu prostřednictvím header bidding technologie.
Obchodním ředitelem firmy Mobilboard byl jmenován Petr Mikulka, provozním
ředitelem se stal Jakub Němec. Jednatelka Radmila Pospíšilová se zaměřuje
na nové projekty.
Během prázdnin spustila mediální agentura PHD ze skupiny Omnicom Media Group
programatickou DOOH kampaň pro značku KFC. Tato kampaň byla automaticky
řízena na základě aktuálních meteorologických dat
# Aktuality # Reklama # Outdoor
mBank v outdooru ukazuje desítky motivů s novou kampaní na mPůjčku od
Loosers.
Online nabídka služby Plakátov.cz se rozšiřuje o více než dva tisíce
ploch v pražském metru a na vlakových nádražích.
Síť digitálních CLV v pražském metru MetroZoom se rozšířila o dvacet
ploch a celkově jich tak obsahuje rovnou stovku.
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
Vedle rozšíření počtu outdoorových ploch, které je možné koupit online,
se prodlužuje i doba jejich objednávek na 12 měsíců dopředu.
Nově platforma Vision Thing měří publikum na silnicích, mimo jiné na
největším digitálním billboardu v České republice.