Autor textu MediaGuru
Obchodním ředitelem firmy Mobilboard byl jmenován Petr Mikulka, provozním
ředitelem se stal Jakub Němec. Jednatelka Radmila Pospíšilová se zaměřuje
na nové projekty.
Reklamní agentura Mobilboard, která zajišťuje reklamu na vozech veřejné dopravy, mění od února svou organizační strukturu.
Na pozici obchodního ředitele byl jmenován Petr Mikulka. Ve firmě působí deset let a pět let řídí obchodní projekty v Praze a středních Čechách. Nově povede tým obchodníků v Česku a na Slovensku.
Provozní vedení firmy přebírá na pozici provozního ředitele Jakub Němec, který v agentuře už 17 let zajišťuje reklamní spolupráci s mediálními agenturami a klíčovými klienty.
Důvodem personálních změn je podle sdělení Mobilboardu nárůst kampaní a potřeba změn v oblasti automatizace, digitalizace a zefektivnění firemních procesů. Mobilboard v současnosti realizuje na území Česka a Slovenska přes 800 kampaní ročně.
Jednatelka firmy Radmila Pospíšilová předává část svých kompetencí, aby se mohla věnovat spouštění nových firemních systémů a projektů. „Cítím potřebu pracovat na pozitivním vnímání reklamy, jelikož tlak politiků na reklamní smog sílí a omezuje nám prodávat celé regiony a kraje. V letošním roce plánujeme spustit kampaň ‚Pohyblivá reklama je užitečná’ a postupně budeme oslovovat s nabídkou spolupráce i další agentury“, uvádí Pospíšilová.
Společnost Mobilboard si loni připomněla 20 let na reklamním trhu. Zamýšlí revitalizovat opuštěný zlínský areál, vybudovat zde biotop a setkávací inovační centrum.
-mav-
# lidé # OOH # Mobilboard # struktura # management
Autor textu MediaGuru