Online media market PR Yard expanduje na další trhy

Po Česku a Slovensku se rozšiřuje do Německa a Polska a plánuje i americké trhy.

Ne 25. července 2021 08:10 1 min Sdílet

# Aktuality # TV # PR

/media/17602/content_psani_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/17602/content_psani_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Online media market PR Yard, který působí na trhu obsahového marketingu, vstupuje na další zahraniční trhy. Po Česku a Slovensku se rozšiřuje do Německa a Polska a plánuje i americké trhy.

Inzerenti si mohou prostřednictvím platformy objednávat články, proces se přitom snaží časově zkrátit. Uvádí, že optimalizovaný nákupní proces je až o 75 % kratší, než je pro realizaci článků běžné. Standardizování jednotlivých akcí (zadávání nabídky, výběru vhodných médií, objednání a publikace) má vést ke kvalitnější komunikaci mezi redakcí a zadavatelem.

„V tandemu se snahou o maximální automatizaci mohou marketingoví pracovníci ušetřit až 90 % obvyklého času, který u dané formy propagace tráví individuálním zadáváním zakázek,“ uvedl CEO společnosti Martin Jersák.

-mav-

# PR # obsah # content marketing # content # PR Yard # Martin Jersák

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.