Anglim: Event je vždy pódium pro tvorbu dalšího obsahu
Eventy, módní přehlídky i galavečery jen pro zvané jsou podle Helen
Anglim z vydavatelství Condé Nast pódiem pro tvorbu dalšího
obsahu. „V místnosti zásah nevytvoříte,“ říká.
Eventy, módní přehlídky i galavečery jen pro zvané jsou podle Helen
Anglim z vydavatelství Condé Nast pódiem pro tvorbu dalšího
obsahu. „V místnosti zásah nevytvoříte,“ říká.
V rámci skupiny Ambiente vzniká nová komunikační agentura A+Manual, své
služby chce nabídnout i značkám mimo gastro.
Obsahová agentura C3 Prague má nového ředitele. S Ondřejem Ročkem
přichází i změna strategie. Co se bude dít?
# Aktuality # Internet & Mobil
Bez frází, jenž přináší příběhy sportovců, otevírá svůj Klub.
Příběhy představí nejen v psané, ale i mluvené formě. Přinese
i nové formáty.
Jasně stanovená strategie a cílová skupina jsou základními předpoklady
úspěšného obsahového marketingu na sociálních sítích. Mluvilo se o tom
na konferenci Content First.
Tuzemské zastoupení automobilky Toyota uvedlo nový obsahový formát Na
rovinu s Toyotou.
Novým kreativním ředitelem agentury Story TLRS se stává Rado Jankovič.
Téměř třicet lidí tvoří nově v mediálním domě Czech News Center
(CNC) tým pro obsahovou spolupráci. V jeho čele je Lucie Zadák Pěnkavová.