Online fitness platforma Fitshaker mění identitu

Domácí online cvičení Fitshaker prochází po více než 10 letech kompletním rebrandingem.

Út 4. dubna 2023 07:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/24414/fitshaker

Fullscreen Sdílet

/media/24414/fitshaker

Fullscreen Sdílet

Původem slovenská značka domácího online cvičení Fitshaker, jež od loňského podzimu působí i na českém trhu, přichází s novou identitou. 

Kompletním rebrandingem prochází Fitshaker po více než 10 letech. „Měli jsme pocit, že je čas na změnu. Chtěli jsme zatraktivnit design a ještě více se přiblížit naším uživatelkám,“ říká CEO společnosti Peter Švaral. 

Nová identita vznikla ve spolupráci se slovenskou agenturou Galton Brands. Logo, které připomínalo fit postavu, se mění na typografii s  výrazným křížem. Tvar písmene A odkazuje na myšlenku úsměvu a štěstí, které chce Fitshaker i nadále přinášet do života svých uživatelů.  

Změnou prochází také barevná paleta. Základní barevné schéma obsahuje kombinace oranžové a fialové v různých odstínech, které představují energii, svěžest, kreativitu a touhu jít kupředu. Doplňkové barvy zvyšují variabilitu a přizpůsobivost vizuální identity pro online i offline prostory.  

„Všechny prvky nové vizuální identity budeme začleňovat postupně a sledovat reakce naší komunity. Jsme za ni vděčni a vážíme si toho, že můžeme pomoci každé ženě, aby byla šťastná a fit,“ doplňuje Katarína Rakúsová, marketingová manažerka Fitshaker.  

-stk- 

# logo # vizuální identita # fitness # Fitshaker # Galton Brands

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.