Ondřej Šveda povede v MSL tým korporátní komunikace

Ondřej Šveda povýšil v agentuře MSL do nové role Corporate Communication Leadera. 

St 7. února 2024 16:10 2 min Sdílet

# Aktuality # PR # Lidé

/media/uqzhzcv4/ondrejšveda

Fullscreen Sdílet

/media/uqzhzcv4/ondrejšveda

Fullscreen Sdílet

Tým korporátní komunikace v agentuře MSL Czech Republic nově povede  z pozice Corporate Communication Leadera Ondřej Šveda.  Starat se bude o značky jako ČSOB, Foodora, Kiwi.com, Organon, Klik.cz a příležitostně i pro platformu TikTok.

Ondřej Šveda do MSL zprvu nastoupil jako PR konzultant pro značky Dáme jídlo a Pedigree a za dva roky působení se stal součástí komunikace v týmech pro značky ČSOB, Foodora, TikTok, Bayer, Klik.cz, Kärcher a další. Kromě korporátní komunikace byl i součástí kreativních projektů například pro značku Organon, která získala na loňské České ceně PR bronz za kampaň „Wall of Sharing“ v kategorii Zdravotnictví. Spolu s kolegy Janou Pfeiferovou a Jiřím Šolcem se Šveda v posledních letech účastnil soutěže Young Lions, ve kterých získali druhé a třetí místo.

„Ondra nás rychle přesvědčil, že je v týmu jedním z klíčových lidí. Pevně věřím, že nastal čas, aby se posunul do vedoucí úlohy. Jeho strategické přemýšlení, bohaté zkušenosti s korporátní komunikací skvěle doplňuje i fakt, že je jeden ze zástupců gen Z, což je pro naše týmy osvěžující a inspirativní, protože se stále častěji s kampaněmi zaměřené na mladé setkáváme,“ doplňuje Radek Vítek, Head of Brand Reputation agentury MSL. 

Před nástupem do MSL působil Šveda v oblasti PR a marketingu jak v agenturním prostředí, tak in-house. Pracoval v agentuře Communication Lab, kde se staral o korporátní komunikaci značek Meta (Facebook), Novavax a dalších brandů v oblasti průmyslu, financí a energetiky.  

-stk- 

# personálie # lidé # agentura # komunikace # PR # MSL # korporátní komunikace # Ondřej Šveda # MSL Czech Republic

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.