Ondřej Roček nastoupil do čela agentury C3

Na pozici Chief Executive Officer agentury C3 Prague přišel Ondřej Roček.

/media/23756/ondrejrocek

Fullscreen Sdílet

/media/23756/ondrejrocek

Fullscreen Sdílet

Do vedení digitální agentury C3 Prague přišel v květnu Ondřej Roček. Ze své pozice Chief Executive Officer bude zodpovědný nejen za rozvoj týmu a samotného businessu, ale i za propojení s mateřskou společností BurdaMedia Extra.

„Hlavními třemi cíli, které mám na první půlrok, je rozvoj a podpora týmu, posílení dalších nástrojů v oblasti obsahového marketingu (slovu „obsah“ bych chtěl mimochodem dát za nás jasný obsah) i směrem k offline a redefinovat business strategii společnosti pro příští rok,“ říká ke svému novému působišti Ondřej Roček. 

Před příchodem do C3 Prague působil Ondřej Roček v agentuře WMC Grey či se věnoval freelance projektům v oblasti trade marketingu a brand buildingu pro značky jako Komix, Proud, Jägermeister, Olymp či Pivovar Rychnov. Předtím pracoval pět let ve vedení kreativního studia Yinachi ve strategické pozici. Deset let stál v čele marketingové strategie v Rémy Cointreau (dnes Mast-Jägermeister). 

-stk-

# reklama # personálie # lidé # agentura # Ondřej Roček # obsah # CEO # obsahový marketing # C3 Prague

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.