OMD zvítězila v tendru pro Molson Coors Beverage Company

OMD Czech bude mít od roku 2021 na starost přípravu kompletního mediamixu.

Čt 12. listopadu 2020 11:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/2145/staropramenextrachmelena

Fullscreen Sdílet

/media/2145/staropramenextrachmelena

Fullscreen Sdílet

Mediální agentura OMD Czech se stala vítězem výběrového řízení na nákup a plánování médií pro skupinu Molson Coors Beverage Company. Na starost bude mít od roku 2021 přípravu kompletního mediamixu. 

Molson Coors Beverage Company je mezinárodní skupina, pod kterou spadá řada pivních značek v severní Americe a v Evropě. V Česku jsou součástí skupiny Pivovary Staropramen (tj. Staropramen, Braník, Ostravar, Stella Artois a další).

Výběrové řízení se konalo v několika zemích střední a východní Evropy, vedle Česka také v Bulharsku, Chorvatsku, Maďarsku, Černé Hoře, Rumunsku, Srbsku a na Slovensku.

Na regionální vítězné strategii agentury OMD pracoval za český trh tým pod vedením Josefa Justiána. V agentuře řídí jeden z klientských týmů, který bude mít aktivity Molson Coors na starosti.

-mav-

# tendr # Pivovary Staropramen # OMD # Molson Coors Beverage Company

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.