Skupina Heineken si na PR vybrala Ogilvy
Od ledna letošního roku zajišťuje PR servis pro značky skupiny Heineken na
českém trhu agentura Ogilvy.
Od ledna letošního roku zajišťuje PR servis pro značky skupiny Heineken na
českém trhu agentura Ogilvy.
Smysl značky, důvěryhodnost, společenská pohoda, zelená strategie
i e-commerce, to vše ovlivní marketing v novém roce.
Kampaň se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách a také v televizi,
která spot odvysílala poprvé 1. ledna.
Zaměstnanci jako klíč k růstu firmy, zelené inovace i behaviorální
vědecké poznatky, to ovlivní podle Ogilvy marketing příštího roku.
Součástí letošní vánoční kampaně značky Milka je interaktivní
soutěž, v němž mohou lidé nominovat kohokoliv, kdo si zaslouží
poděkování.
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí.
Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Heureka spouští vánoční kampaň. K inspiraci nabídne dárkového rádce,
jenž pracuje na základě datové analýzy.
Margot radikálně mění strategii. Opouští exotiku a přesouvá se do
domovského prostředí.
Podle studie Ogilvy není většina firem z hlediska marketingu připravena na
boom e-commerce, který přinesla pandemie.
Bohemia Energy ve své nové kampani rozvíjí koncept „Nic na vás
nehrajeme“ s Pavlem Liškou a Markem Danielem.