Ochucené nealko pivo BirGo spustilo intenzivní kampaň

Novinka firem Mattoni a Budvaru, nealkoholické ochucené pivo BirGo, zahájila v Česku i na Slovensku intenzivní kampaň.

Čt 19. května 2022 11:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20991/natáčení-spotu-birgo-03

Fullscreen Sdílet

/media/20991/natáčení-spotu-birgo-03

Fullscreen Sdílet

Novinka dvou českých nápojářských firem Mattoni a Budvaru, nealkoholické ochucené pivo BirGo ve třech chuťových variantách, zahájila v Česku i na Slovensku intenzivní kampaň. Ta využije televizi, digitální kanály, PR, in-store i sampling.

„Spolupráce takových ikon, jako je Mattoni a Budějovický Budvar, je v dnešní době opravdu unikátní, a proto i připravovaná kampaň na BirGo využívá motiv spojování. Spojování nejen dvou expertů ve svých oborech, ale také spojení dvou světů – nealkoholického piva a chuti ovoce. Připravovaná 360stupňová kampaň na BirGo je pojata ve velkém stylu a zahrnuje komunikaci prostřednictvím TV, digitálních i klasických médií, a také materiály v místě prodeje a sampling, abychom zasáhli co největší počet lidí a vybudovali povědomí o nové značce BirGo,“ říká Kateřina Komárková, manažerka značky BirGo pro Česko a Slovensko.

BirGo má v současné době širokou distribuci po celé České i Slovenské republice, k dostání je ve velkých mezinárodních řetězcích, benzinkách i menších obchodech.

Zdroj: BirGo

TV spot režíroval Matěj Šámal, produkovala Armada a kreativu připravila Ritual Communication. Komunikace probíhá i na facebookových profilech BirGo pro ČR a SR, funkční jsou také weby Birgo.cz a Birgo.sk.

-mav-

# reklama # Budějovický Budvar # Mattoni # beermix # BirGo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.