Objem televizních GRP se stále drží na loňské úrovni

Televizní stanice doručily za jedenáct letošních měsíců srovnatelný objem reklamních GRP jako ve stejném loňském období.

St 7. prosince 2022 06:55 1 min Sdílet

# TV # Reklama # Aktuality

/media/17547/tv-multi-video-obrazovka

Fullscreen Sdílet

/media/17547/tv-multi-video-obrazovka

Fullscreen Sdílet

Doručený objem televizních reklamních GRP se za jedenáct letošních měsíců drží na úrovní loňského roku (-0,7 %).  Vyplývá to z dat monitoringu Nielsen Admosphere. Do výsledku jsou započítány klasické televizní spoty i sponzoring.

Nejsilnějšími subjekty na trhu s televizní reklamou z hlediska počtu doručených GRP zůstávají Media Club a TV Nova. Meziročně si nejvyšší nárůsty připsala Atmedia, hlavní komerční hráči dosahují srovnatelného objemu jako ve stejném období loňského roku, o necelou desetinu je nižší počet GRP na stanicích České televize, která má však reklamní prostor výrazně omezen ze zákona. 

Typ zobrazení

Podíl obchodních sítí na doručených GRP, I-XI/2022

Fullscreen Sdílet

  Podíl
Media Club 54.10
Nova Group 34.57
Atmedia 5.97
ČT celkem 5.36

    Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, TV spoty a sponzoring, spočítáno pro nákupní CS uvedených subjektů

    -mav-

    # TV # reklama # Česká televize # TV Nova # Media Club # Atmedia # GRP

    Guru Weekly

    Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.