# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Češi preferují udržitelnost při nákupech stále více
Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na
důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na
důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Mattoni podpoří nový obal i komunikační kampaní, v níž bude hrát
hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky.
Kofola na trh přichází s novou prémiovou značkou citrusových limonád
s názvem Targa Florio.
Zálohování je již dva roky tématem některých kampaní společnosti
Mattoni 1873. A podle slov jejího generálního ředitele tomu tak bude
i nadále.
Výrobci hraček mění své obaly za ekologičtější. Firmy Lego, Zapf
Creation nebo třeba Kovap se rozhodly balit hračky místo plastu do papíru.
Vodka Amundsen na trh přináší novinku v podobě placatky o obsahu 0,2 l.
Podpoří jí na sociálních sítích.
Nutella přichází s možností opětovně použitelných sklenic. Jejich
prodej zahajuje ve Francii.
Burger King představil nové logo a vizuální identitu. Změnu doznají obaly
i zaměstnanecké uniformy.
Hanácká vodka má nově kulatou lahev, etiketa odkazuje k taneční zábavě.
Velkopopovický Kozel se rozhodl vylepšit recepturu své 10 a 11. Celé
portfolio získalo nový design obalů.