Novým ředitelem marketingu Air Bank je Oldřich Dostál

Řízením marketingu Air Bank byl od ledna pověřen Oldřich Dostál. Do banky také přicházejí Karel Horák a Martin Popík.

/media/23444/oldřich_dostál_air-bank_02_zdroj-air-bank

Fullscreen Sdílet

/media/23444/oldřich_dostál_air-bank_02_zdroj-air-bank

Fullscreen Sdílet

Pozice ředitele divize Marketing se v Air Bank v lednu nově ujal Oldřich Dostál. Přichází ze společnosti Notino, kde se jako ředitel brand marketingu podílel na její celosvětové expanzi. Dříve působil mimo jiné na vedoucích pozicích v reklamních agenturách SquareMedia, McCann Prague nebo WMC Grey. Zodpovědný bude za strategické řízení a rozvoj značek Air Bank a Zonky, online marketing, externí a interní komunikaci, tvorbu marketingové komunikace a také oddělení zákaznické zkušenosti.

Nejde o jedinou personální změnu ve vrcholném vedení Air Bank. Karel Horák vystřídal ve funkci ředitele divize Péče o klienty Jiřího Humhala. Martin Popík převzal po Luboši Berkovcovi vedení divize Řízení rizik.

Karel Horák má dlouholeté zkušenosti z mezinárodního obchodu a marketingu a s vedením banky, kdy v posledních čtyřech letech zastával roli generálního ředitele a předsedy představenstva Home Credit Bank v Kazachstánu. V Air Bank bude jako ředitel divize Péče o klienty odpovídat za zvyšování zákaznické spokojenosti, za řízení klientského portfolia a obchodních procesů a za rozvoj obsluhy a podpory klientů, včetně pobočkové sítě a kontaktního centra.

Martin Popík přichází rovněž ze skupiny Home Credit International. Poslední čtyři roky působil ve vedení českého a slovenského Home Creditu, kde měl na starosti řízení rizik a vztahů se zákazníky. Ve své nové roli ředitele divize Řízení rizik Air Bank bude vést retailová, komerční, operační a tržní rizika.

-mav-

# personálie # lidé # marketing # Air Bank # Oldřich Dostál # Martin Popík # Karel Horák

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.