Autor textu MediaGuru
Na pozici Chief Creative Officera agentury Ogilvy nastupuje Martin Svetlík.
Do čela kreativy agentury Ogilvy přichází Martin Svetlík. Od 1. července zde působí na pozici Chief Creative Officer.
Martin Svetlík pracoval poslední rok a půl jako Executive Creative Director v McCann Prague, kde letos dovedl agenturu k titulu nejoceňovanější agentury roku v soutěži ADC Czech Creative Awards. V roce 2020 získal stejné ocenění i Grand Prix se svým týmem v agentuře Symbio. Je rovněž podepsaný bronzovým lvem z Cannes nebo Grand Prix z festivalu Golden Drum v Portoroži. Celkem nasbíral přes 90 oborových ocenění a pravidelně je členem mezinárodních porot jako Eurobest, D&AD nebo Euro Effies. V posledních dvou letech byl navíc v rámci soutěže Agentura roku oceněn jako stratég roku.
„Teď je v reklamě zajímavá doba. Na obyčejnou ‚dobrou práci‘ za chvíli nebudeme potřeba, takže jako obor se musíme velmi rychle naučit znovu nabídnout skutečně inovativní produkt,“ říká Martin Svetlík a ke svému rozhodnutí dodává: „Ogilvy strategicky patří k nejsilnějším agenturám na trhu, ale musí reagovat na větší apetit po průlomových nápadech, který je v Česku jednoznačně vidět.“
Podle Ondřeje Obluka, CEO Ogilvy, je nástup Martina Svetlíka logickým pokračováním změn, které agentura v poslední době udělala. Do client service týmu přišla nedávno Simona Lišková a Anastasia Sochneva, strategický tým vede od konce loňského roku Adam Špina a vedení social týmu převzala Tereza Sabová.
-stk-
# personálie # lidé # Ogilvy # kreativa # Chief Creative Officer # Martin Svetlík
Autor textu MediaGuru