Deníky beze změn, nejčtenější jsou Blesk, MF Dnes a Deník
Nová data výzkumu čtenosti Media projektu potvrzují, že nejčtenějšími
českými tištěnými deníkovými tituly jsou Blesk, MF Dnes a
regionální Deník.
Nová data výzkumu čtenosti Media projektu potvrzují, že nejčtenějšími
českými tištěnými deníkovými tituly jsou Blesk, MF Dnes a
regionální Deník.
Data z výzkumu Nielsen Admosphere ukazují, jak se vyvíjí konzumace médií
v létě oproti ostatním měsícům roku. Nejčastěji v létě ve srovnání
se zbytkem roku posloucháme rádio, naopak v létě méně chodíme do kina a
sledujeme TV obsah.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Deníku N se loni podařilo snížit ztrátu na čtyři miliony korun. Letos by
se mohl dostat na vyrovnané hospodaření.
Přinášíme přehled regionálních a lokálních médií na Slovensku – od
tištěných titulů, webů, rádií až po televize.
E15 dnes už není primárně jen tištěný deník, ale značku tvoří řada
dalších platforem. Přijít mají také nové online projekty, které by měly
posílit příjmy z placeného obsahu, popisuje šéfredaktor Nikita Poljakov.
Deník N začne od července vydávat novou kulturní přílohu Live!,
potřebné peníze vybral v crowdfundingu.
Deník Extra ze skupiny Vltava Labe Media má v celkové strategii značky
Deník dodat jak masový zásah, tak lokální pokrytí. Vzhledem k růstu
obratu uvažuje o nové verzi pro národní zadavatele.
Trojice nejsilnějších vydavatelství na českém trhu – Mafra, Czech News
Center a Vltava Labe Media – dosahuje souhrnného podílu na čtenářském
trhu ve výši 70 %.
Souhrnná čtenost deníků dosahuje srovnatelných výsledků jako
v předešlém měření, změny ve vývoji čtenosti především
u rozhodujících titulů jsou minimální.
Unie vydavatelů se obrací na politiky s výzvou, aby se zabývali kritickou
situací v tiskovém odvětví. Navrhuje například zavedení nulové
sazby DPH.