Marlenka uvádí na trh medové limonády s ovocem
Nové medové limonády s ovocem přináší na český trh značka dortů
Marlenka.
Nové medové limonády s ovocem přináší na český trh značka dortů
Marlenka.
Designérka Anna Marešová odstartovala na HitHitu kampaň na předprodej
novinky v podobě menstruačního kalíšku.
Lišácké jablko rozšiřuje své portfolio, přidává novou meruňkovou
příchuť.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Plzeňský Prazdroj komunikuje novinku v podobě Pivovarských krekrů
vyrobených z mláta. Kampaň probíhá v digitálním prostředí.
Novou příchuť nealkoholického piva uvádí na trh značka Zlatopramen.
Podpoří ji kampaní i s influencery.
Značka Magnum přichází na trh s novinkou v podobě zmrzliny
s čokoládovou polevou z Ruby kakaových bobů.
KitKat Senses, nabízející mix malých oplatek, je podpořen v televizi a
také samplingem na čerpacích stanicích Benzina.
Novinka Captain Morgan Tiki kombinuje na bázi jamajského bílého rumu chuť
ananasu a manga.
Karamelizované sušenky Lotus Biscoff se pustily do výroby zmrzliny. Na trh ji
uvádí v kelímku i na dřívku.
Plzeňský Prazdroj představí ještě v květnu novinku v podobě sušenek
z mláta. Nabídne je ve třech variantách.