Alkohol pije 70 % Čechů, nejvíc inzeruje Pilsner Urquell
Podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen byl nejsilnějším
inzerentem v segmentu alkoholických nápojů za poslední rok Pilsner Urquell.
Podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen byl nejsilnějším
inzerentem v segmentu alkoholických nápojů za poslední rok Pilsner Urquell.
Služeb cestovní kanceláře využije při letošních letních dovolených
třetina Čechů, vyplývá z výzkumu Ressolution Group a Nielsen.
Alespoň jednou týdně poslouchá podcasty více než pětina české
internetové populace, častěji jsou to muži a mladší lidé. K tematicky
nejoblíbenějším patří rozhovory s osobnostmi a skutečné příběhy,
ukazuje výzkum Nielsen a Ressolution.
Sledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější
denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu
z projektu oficiálního měření televize a videoobsahu.
Většina tuzemské internetové populace se domnívá, že je správné za
videoobsah platit. Celkově je spokojenost s nabídkou videoobsahu vysoká,
ukázal průzkum Nielsen a Ressolution Group.
Nejsilnějším inzerentem v segmentu pracích prostředek byla zatím značka
Vanish.
Podle odhadu AKA dosahuje trh marketingové komunikace výše
136 miliard korun.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Od začátku roku je v segmentu mléčných výrobků zatím největším
inzerentem značka Apetito.