# Aktuality # Reklama # Výzkum
Z muzeí nejvíce inzeruje Muzeum fantastických iluzí
Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je
opět Muzeum fantastických iluzí.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je
opět Muzeum fantastických iluzí.
Negativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené
reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a
ResSolution Group.
Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA)
zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých
marketingových investic na českém trhu.
V kategorii erotických pomůcek je nejsilnějším inzerentem Růžový
slon.
Reklamní investice směřované do médií se v prvním letošním čtvrtletí
ve srovnání se stejným obdobím loni zvýšily, ukazují data monitoringu
společnosti Nielsen.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V kategorii vitamínů, minerálů a potravinových doplňků je za uplynulý
rok nejsilnějším inzerentem společnost Simply You Pharmaceuticals.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V loňském roce inzeroval v segmentu prodejců knih bylo knihkupectví Luxor.
Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel.
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.