Jednotné měření pro TV a online video AdCross se rozšíří
Media Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního
měření TV a video reklamy AdCross.
Media Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního
měření TV a video reklamy AdCross.
Reklamní výdaje do in-store komunikace tvoří téměř 10 miliard korun, za
poslední čtyři roky došlo k jejich navýšení o 20 %.
Nejčastějším typem kola, kteří Češi vlastní, je kolo horské.
Elektrokola vlastní jen 5 % majitelů kol, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Reklamní trh se v roce 2021 zotavil z dopadů pandemie covid-19 a ve
srovnání s rokem 2020 zaznamenal podle monitoringu AdIntel 8% růst investic
do nadlinkových médií.
První dva letošní měsíce jsou podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere
co do celkového objemu reklamních investic v médiích výrazně lepší než
leden a únor 2021.
Výzkumná společnost Nielsen realizovala na podzim roku 2021 nadnárodní
studii Trust in Advertising zaměřenou primárně na důvěru obyvatel
zkoumaných zemí v různé komunikační kanály. O studii píše Martin
Chalupník z Nielsen Admosphere.
Největšími reklamními zadavateli byly v loňském roce potravinové
řetězce na čele se značkami Lidl, Kaufland a Albert, ukazuje monitoring
Nielsen Admosphere.
Češi mají stále v oblibě tureckou kávu. Muži častěji preferují
espresso, ženy zase latte nebo cappuccino, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.