Samsung a Xiaomi jsou mezi mobily v Česku nejužívanější
Značky Samsung a Xiaomi/Redmi jsou v současnosti nejvyužívanějšími
značkami mobilních telefonů u českých uživatelů. Ukazuje to výzkum
Nielsen Admosphere.
Značky Samsung a Xiaomi/Redmi jsou v současnosti nejvyužívanějšími
značkami mobilních telefonů u českých uživatelů. Ukazuje to výzkum
Nielsen Admosphere.
Nižší hlučnost motoru na straně jedné, ale na straně druhé vysoká cena.
To jsou největší výhody a nevýhody elektromobilů podle výzkumu Nielsen
Admosphere.
Data z výzkumu Nielsen Admosphere ukazují, jak se vyvíjí konzumace médií
v létě oproti ostatním měsícům roku. Nejčastěji v létě ve srovnání
se zbytkem roku posloucháme rádio, naopak v létě méně chodíme do kina a
sledujeme TV obsah.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
V preferencích značek piva v Česku letos vede poprvé značka
nealkoholických piv a radlerů, Birell. Právě radlery zaznamenávají růst
popularity, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Tuzemské televizní stanice doručily v prvním pololetí o necelé procento
více reklamních televizních GRP než ve stejném období loni.
Čtyřicet procent českých konzumentů alkoholických nápojů je během léta
pije častěji. Nejčastěji konzumovaným letním alkoholickým nápojem je
pivo, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V segmentu klenotů a bižuterie patřila v období leden až květen
k nejsilnějším inzerentům Pandora.
Více než třetina českých internetových uživatelů hraje hry na mobilu, a
to alespoň několikrát týdně, vyplývá z nové studie Video na internetu
2022 od Nielsen Admosphere.