Nespresso spustilo novou TV kampaň s Georgem Clooneym

Nespresso uvedlo kampaň Unforgettable Taste, součástí které je televizní reklama s Georgem Clooneym a Jeanem Dujardinem. Nově tuto dvojici doplnila také herečka Camille Cottin.

Út 15. listopadu 2022 15:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22993/nespresso-unforgettable-taste-kv1

Fullscreen Sdílet

Nová televizní reklama společnosti Nespresso je součástí kampaně Unforgettable Taste, která navazuje na dřívější koncept z roku 2014 Jak daleko jste schopni zajít pro šálek kávy Nespresso?“. Účinkuje v ní George ClooneyJeanem Dujardinem. Tuto dvojici nově rozšířila herečka Camille Cottin, která v reklamě debutuje. Reklama běží od 15. listopadu ve více než 20 evropských zemích.

„V srdci této reklamy je chuť̌ kávy a udržitelnost, takže jsem se v ní cítil velmi přirozeně jako součást rodiny Nespresso,“ uvedl George Clooney.

Reklama má kromě zábavného vyznění zvýraznit i koncept udržitelnosti, ke které Nespresso směřuje. „Chtěli jsme, aby právě tento závazek našim zákazníkům tato reklama zachycovala. Naše vize navíc velmi silně rezonuje i s našimi herci, což je v kampani dobře patrné,“ doplňuje ředitelka rozvoje Nespresso Melanie Brinbaum.

Televizní kampaň Nespresso

-tšl-

# TV # reklama # kampaň # Nespresso # káva # udržitelnost # kávové kapsle

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.