# Udržitelnost # Výzkum # Marketing
Dvě třetiny Čechů nedůvěřuje tvrzením firem o udržitelnosti
Většina tuzemské populace není k tvrzením o udržitelných aktivitách
firem příliš důvěřivá. Ekologické produkty a služby jsou podle ní
drahé.
# Udržitelnost # Výzkum # Marketing
Většina tuzemské populace není k tvrzením o udržitelných aktivitách
firem příliš důvěřivá. Ekologické produkty a služby jsou podle ní
drahé.
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil
průzkum Confess pro Českou distribuční.
Až 88 % nakupujících chce napříč kanály bezproblémovou nákupní
zkušenost.
Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI
by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli
rychlejší obsluze.
Roste počet věrných zákazníků online supermarketů, velké nákupy se
stávají racionálnější.
Díky nabídce v prémiových, ekologických a bio segmentech si mnoho
spotřebitelů ani neuvědomuje, že volí při nákupu privátní značky.
Vánoce by letos měly být bohatší, tržby v maloobchodu rostou a pomáhá
i růst reálných mezd.
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama
přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.