Ogilvy spouští Nulťák, vzdělávací program pro studenty
Ogilvy otevírá první ročník Nulťáku – výběrového vzdělávacího a
kariérního programu pro zájemce o práci v reklamním byznysu.
Ogilvy otevírá první ročník Nulťáku – výběrového vzdělávacího a
kariérního programu pro zájemce o práci v reklamním byznysu.
PwC spouští náborovou kampaň, s níž chce nadchnout mladé talenty pro
auditorské služby.
Decathlon spouští novou náborovou kampaň, v níž hledá kolegy, kteří
žijí sportem.
Sportovní kluby spouštějí kampaně k náborům dětí. Spíše než
s nedostatkem mládeže se však kluby potýkají s nedostatkem kapacit.
Televizní stanice O2 TV Sport přišla při příležitosti svého sedmého
výročí s projektem Akademie.
Deloitte v nové kampani nabízí dvěma uchazečům práci snů, kterou si
poskládají podle svých představ.
Modrá pyramida připravila novou náborovou kampaň a k oslovení vhodných
adeptů na volná pracovní místa přizvala i své vlastní finanční
poradce.
226× denně myslí průměrný člověk na jídlo, Billa však hledá
kandidáty, kteří tak činí častěji.