Myler nastoupil jako Impact Director do McDonald’s

Dosavadní ředitel komunikace Lidlu Tomáš Myler nastupuje do McDonald’s na pozici Impact Directora.

St 15. listopadu 2023 15:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Lidé # PR

/media/26615/tomáš-myler_foto

Fullscreen Sdílet

/media/26615/tomáš-myler_foto

Fullscreen Sdílet

Na pozici Impact Directora McDonald’s přichází nově Tomáš Myler, který dosud působil ve společnosti Lidl. V McDonald’s povede tým interní a externí komunikace a zodpovědný bude také za public affairs udržitelnost. Zastřeší tak témata udržitelnosti, ESG, vnějších záležitostí, DEI a dalších pro Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu.

V rámci své nové pozice se chce soustředit na konsolidaci všech tří trhů, posílení externí komunikace, zintenzivnění komunikace udržitelných kroků společnosti, nastavení ESG strategie a reportingu i filantropii. „Zaměřím se především na posílení vnímání společnosti McDonald's jako značky, která má pozitivní vliv na komunity. Chci se také podílet na zlepšování firemní kultury a posilování image společnosti jako renomovaného zaměstnavatele. Zaměřím se však také na zlepšení environmentálního profilu naší společnosti, formulování strategie pro klimatické závazky na trhu a vytvoření komplexní strategie a infrastruktury pro nakládání s odpady,“ říká Myler.

Tomáš Myler působí v oblasti komunikace a marketingu 12 let, z toho poslední čtyři roky zastával ve společnosti Lidl pozici ředitele komunikace. Představil zde například pilotní program pro zálohování PET lahví a plechovek, nový projekt Lidl les nebo v rámci podpory zdravého stravování pro děti spolupráci s iniciativou Skutečně zdravá škola.

-mav-

# personálie # lidé # komunikace # PR # Tomáš Myler # McDonald’s # marekting

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.