Mustard zajistí pro Fernet Stock digitální komunikaci

Contentová agentura Mustard vyhrála tendr na brandovou komunikaci značky Fernet Stock v digitálu pro Česko a Slovensko.

/media/8795/fernetstock_bavorak

Fullscreen Sdílet

/media/8795/fernetstock_bavorak

Fullscreen Sdílet

Pražská contentová agentura Mustard vyhrála tendr na brandovou komunikaci značky Fernet Stock v digitálním prostředí pro český a slovenský trh. Mustard bude nově zastřešovat komunikaci na obou trzích, která byla doposud spravována separátně.

Fernet Stock není jedinou značkou z portfolia značky Stock, o kterou se Mustard stará. V portfoliu má i značku Amundsen. 

„Velmi se těším na spolupráci s agenturou Mustard, v jejíž počátcích se zaměříme na komunikaci novinky Horký Bavorák a budování nové strategie pro zviditelnění celého portfolia,“ uvedl Tomáš Matuška, brand manažer Fernet Stocku

Mustard se vedle toho stará o digitální komunikaci Škoda Auto a její platformy
We Love Cycling, korejského výrobce těžké stavební techniky Doosan či o Pepsi a Schweppes (CZ a SK).

-mav-

# reklama # online # tendr # Fernet # Mustard # digitální komunikace

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.