MŠMT vypisuje mediální tendr v hodnotě 4 mil. Kč

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy zahájilo zadávací řízení na zajištění mediálního prostoru pro kampaň.

Po 8. března 2021 11:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15987/msmt

Fullscreen Sdílet

/media/15987/msmt

Fullscreen Sdílet

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR vypsalo nové zadávací řízení na plánování, realizaci a nákup mediálního prostoru pro dvouměsíční kampaň v online a tištěných médiích k propagaci operačního programu „Výzkum, vývoj a vzdělávání“. 

Předmětem plnění při nákupu mediálního prostoru je spolupráce s mediální agenturou, která na základě specifikace zadavatele naplánuje, rezervuje a následně nakoupí pro zadavatele mediální prostor a zajistí nasazení reklamy (inzerce) na internetu a v tisku. Součástí je i vyhotovení závěrečné zprávy o realizované mediální kampani. Pro každý realizovaný inzertní výstup bude uveden zásah v cílové skupině v jednotkách TRP, s doložením způsobu výpočtu a zdrojů, ze kterých výpočet vyplývá.

Předpokládaná hodnota zakázky dosahuje výše čtyř milionů korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek. 

-stk- 

# reklama # kampaň # tendr # veřejné výběrové řízení # mediální tendr # MŠMT # Ministerstvo školství # mládeže a tělovýchovy

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.