Časopisy o módě a kráse oslovují čtenářky napříč věkem
Časopisy o módě a kráse oslovují čtenářky napříč jednotlivými
věkovými segmenty, ukazují data z výzkumu Media projekt.
Časopisy o módě a kráse oslovují čtenářky napříč jednotlivými
věkovými segmenty, ukazují data z výzkumu Media projekt.
# Marketing # Aktuality # Retail
Před několika dny představil Lidl módní kolekci se svým logem. Některé
produkty se velmi rychle vyprodaly.
Antonín Kokeš, stojící za firmou Albi či sítí Antonínovo pekařství, se
pustil do budování další značky. Tentokrát sportovního oblečení.
Společnost Company New, vlastnící e-shop ZOOT, vstupuje majetkově do firmy
Different. Spolu s tím se mění nejvyšší vedení. V plánu je
i rozšíření sortimentu.
Online prodeje budou v módním průmyslu získávat na síle. Jen Inditex, kam
patří mimo jiné i Zara, investuje do e-commerce téměř 72 miliard korun.
# Aktuality # Retail # Reklama
Zalando se na českém trhu spojuje s celou řadou lokálních influencerů.
Cílem je více lokalizovat obsah pro místní publikum.
# Aktuality # Retail # Marketing
ZOOT připravil vlastní marketplace, do příštího roku na něm chce
prodávat na 20 tisíc produktů od partnerů.
Navzdory pandemii investuje skupina Lime stovky milionů korun na českém a
slovenském trhu do rozvoje obchodní sítě Mango.
Affiliate se v době pandemie s propady nepotýká. Naopak některé kategorie
dokonce zažívají významný nárůst.
# Aktuality # Marketing # Retail
H&M přináší na český trh svůj digitální věrnostní program Hello
Member.