Obrat české módní e-commerce v roce 2020 byl 31 mld. Kč
Obrat české módní e-commerce za loňský rok byl více než 31 mld. korun,
obor vyrostl o 14 % a nejprodávanější položkou byly mikiny.
Obrat české módní e-commerce za loňský rok byl více než 31 mld. korun,
obor vyrostl o 14 % a nejprodávanější položkou byly mikiny.
Marks & Spencer bude prodávat oblečení na online tržišti Mallu.
K dostání tam budou i další značky jako Under Armour, Gap nebo Vans.
Původně polský módní e-shop Answear přichází s novou kampaní na sedmi
trzích, kde působí. Vstupuje do televize, kde se chce držet po celý rok.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu módní skupiny Vermont nastupuje Miroslav Toman.
Eva Salvatore Burešová, česká zpěvačka a herečka, se společně se
slovenským rapperem Majkem Spiritem stala lokální ambasadorkou americké
značky Gap.
Tržby online tržiště, které módní e-shop ZOOT spustil letos na jaře,
rostou meziměsíčně o desítky procent.
Nová značka Antonína Kokeše Kinoko nově nabízí také spodní prádlo a
mikiny.
Projev lidské pospolitosti a solidarity, objetí, je tématem vánoční
kampaně módního e-shopu.
Módní e-shop Zalando rozšiřuje své online tržiště. Česká republika
mezi novými zeměmi zatím chybí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Módní značka Pietro Filipi redesignovala svůj e-shop. Zároveň spustila
nový blog Feelings In Clothes.