Marketing skupiny Vermont povede Miroslav Toman

Do čela marketingu módní skupiny Vermont nastupuje Miroslav Toman.

Po 21. prosince 2020 12:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/15275/miroslav-toman

Fullscreen Sdílet

/media/15275/miroslav-toman

Fullscreen Sdílet

Do vedení marketingu středoevropské módní skupiny Vermont přichází Miroslav Toman. Ze své pozice se tak bude starat o marketingovou strategii a komunikaci holdingu a zastupovaných značek, mezi které patří Gant, Karl Lagerfeld, Diesel nebo Peak Performance.

„Mou prioritou je posílení znalosti brandu Vermont a vybroušení komunikace našich značek,“ popsal své plány Miroslav Toman. „Chceme v následujícím letech přinášet mnohem více vlastního kvalitního obsahu a dále prohlubovat mimořádnou důvěru zákazníků,“ dodal.

Toman dříve působil jako šéf kreativy značky Datart nebo jako marketingový ředitel CEOS Data.

-stk- 

# fashion # móda # personálie # lidé # marketing # Vermont # Gant # Diesel # Karl Lagerfeld # Peak Performance # Miroslav Toman

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.