# Aktuality # Retail # Marketing
Lidl uvádí třetí kolekci s vlastním logem
Lidl uvádí potřetí kolekci s vlastním logem. K dostání je jen na
e-shopu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Lidl uvádí potřetí kolekci s vlastním logem. K dostání je jen na
e-shopu.
Kolekce „Back-to-campus“ od H&M se inspiruje seriálem Sex Education
z dílny společnosti Netflix.
U příležitosti letu Richarda Bransona do vesmíru představuje Under Armour
spolu s Virgin Galactic limitovanou kolekci.
Puma vytvořila novou kolekci ve spolupráci s výrobcem gumových medvídků.
Online prodejce doplňků výživy pro sportovce a zdravých potravin
přichází na trh s vlastní značkou sportovního oblečení.
Hudebník a sportovec Ben Cristovao vydává ve spolupráci s About You svou
první módní kolekci.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando se v online prostoru spojuje se Sephorou. Společně chtějí vytvořit
platformu pro luxusní kosmetiku.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Energetický nápoj Semtex ještě více vstupuje do oblasti e-sportu. Kromě
komunikačních aktivit nyní kupuje i tým Brute.
Na ploše 4600 m² nabízí Primark módu, kosmetiku i domácí potřeby.
Zákazníci mohou využít 35 pokladen, 56 kabinek i bezplatnou Wi-Fi.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou šéfkou marketingu českého obchodu Queens se stala Tereza
Eisensteinová.