MND Energie komunikují v nové kampani sázku na jistotu

Na nové komunikační kampani MND se podílela agentura Made by Vaculík ve spolupráci s režisérem Tomášem Řehořkem z ArmadaFilms.

Po 24. října 2022 14:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22721/mnd_kv_babicka_v2_3_3000pix

Fullscreen Sdílet

/media/22721/mnd_kv_babicka_v2_3_3000pix

Fullscreen Sdílet

MND Energie komunikují v nové kampani sázku na jistotu u dodávek plynu a elektřiny. Cílem nové kampaně je zároveň osvěžit povědomí o nabídce MND a dále posílit vnímání značky jako stabilního dodavatele.

Společnost staví především na hodnotách férovosti, jistotě, spolehlivosti a tradici. Proto klíčovým mottem kampaně je představení MND dodávek plynu a elektřiny jako „sázky na jistotu“. Příběh spotu přenese vzpomínky diváka na dětství a jistotu ukazuje na paralele domácího pečeného koláče.

Součástí kampaně jsou 15sekundové spoty vytvořené s reklamní agenturou Made by Vaculík a ArmadaFilms pod taktovkou režiséra Tomáše Řehořka. Vedle televize kampaň poběží také v online médiích, tisku a na sociálních sítích.

Tak jako tomu bylo v předchozích kampaních MND, klíčovým symbolem stále zůstává podání ruky se zákazníkem v závěru spotu.

„Gesto podání ruky jsme v naší kampani zanechali, protože je to pro nás jasný symbol toho, že dohoda s námi prostě platí a zákazník se na nás může i v dnešní nejisté době spolehnout,“ říká Jan Sýkora, ředitel marketingu a komunikace.

-mav-

# reklama # Made by Vaculik # energie # MND # MND Energie

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.