Mind2FLO uvádí Brand Experience studio, vede ho Flégl

Skupina Mind2FLO zformovala Brand Experience studio, v jeho čele stojí Pavel Flégl.

Út 12. července 2022 15:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/21579/bx-team-a-pavel-flegl

Fullscreen Sdílet

/media/21579/bx-team-a-pavel-flegl

Fullscreen Sdílet

Skupina Mind2FLO Jana Galgonka uvádí své Brand Experience studio. V jednom celku klientům nabídne mix brandových, strategických i digitálních kompetencí. Tým studia vede Pavel Flégl, který do jeho čela nastoupil v červenci.

Studio aktuálně pracuje mimo jiné na repositioningu značky Allwyn pro globální trh, architektuře brandu krosových elektromotorek MXM nebo na identitě pro celosvětovou iniciativu na podporu zastoupení žen v závodech Formule 1.

„Dobrý příklad je e-commerce. Trh je tak přesaturovaný, že čistý performance marketing dávno nestačí. Značky se proto ptají, jak posílit image, diferenciaci a loajalitu zákazníků, aby zůstaly relevantní. Klasický advertising tohle nevyřeší, ale BX díky mezioborovému přístupu staví značky, které obstojí,“ uvedl Jan Galgonek, CEO a zakladatel Mind2FLO. 

Pavel Flégl je s Galgonkem propojen od roku 2014. V té době se tehdy digitální agentura Bistro, kterou Flégl spoluzakládal, majetkově propojila s mediální agenturou Adexpres. Tu v roce 2015 koupila mezinárodní skupina Dentsu, ze které Galgonek i Flégl odešli v roce 2021. 

-mav-

# reklama # marketing # event # brand # Jan Galgonek # Mind2FLO # Brand Experience studio # Pavel Flégl

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.