Atmedia od svého začátku zdvojnásobila TV kanály i podíl na trhu
Atmedia si letos připomíná 15 let své existence. Podíl na trhu i počet
zastupovaných stanic má dnes dvojnásobně vyšší než na svém začátku.
Atmedia si letos připomíná 15 let své existence. Podíl na trhu i počet
zastupovaných stanic má dnes dvojnásobně vyšší než na svém začátku.
Televize mají hned na začátku podzimní sezóny zaplněný reklamní prostor.
S postupujícím podzimem se očekává, že poptávka bude dál sílit.
Nárůst ceny pro rok 2024 je podle komerčních hráčů nevyhnutelný.
Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak
na cenu, říká v expertním rozhovoru Atmedia Martin Nováček z mediální
agentury OMD.
V druhé části rozhovoru pro Atmedia komentuje Martin Nováček aktuální
trendy v konzumaci médií a dopady, jaké mají na oslovování jednotlivých
cílových skupin.
O vývoji televizní sledovanosti a o dopadech pandemie a válce na Ukrajině
na televizní trh mluvila šéfka Atmedia Michaela Suráková s Martinem
Nováčkem z mediální agentury OMD.
V prvním pololetí letošního roku zaplnila Atmedia svůj reklamní prostor
téměř ze sta procent.
Atmedia přináší poslední část rozhovoru s Laurou Kropf, ředitelkou
vztahů s 44 televizními stanicemi, které obchodně zastupuje maďarské
mediální zastupitelství Atmedia.
Přinášíme druhou část rozhovoru s Laurou Kropf, který vznikl v rámci
expertních hovorů Atmedia Insight.