Tým mediálního nákupu ve Story TLRS řídí Karvánek
Story TLRS rozšiřuje svůj tým pro mediální nákup, nově ho má na
starosti Vojtěch Karvánek.
Story TLRS rozšiřuje svůj tým pro mediální nákup, nově ho má na
starosti Vojtěch Karvánek.
Mediální agenturou e-shopu Notino pro 14 evropských trhů se stala opět
Publicis Groupe.
Hartmann si na přípravu online mediální strategie a mediální nákup
vybírá agenturu Mind2Flo.
OZP si ve veřejném výběrovém řízení vybrala pět agentur na zajištění
realizace své marketingové strategie.
Služba Dáme jídlo si na zajištění mediálního plánování a nákupu
outdooru, rádia a sprintu zvolila agenturu Mindsquared.
Státní fond životního prostředí vypisuje nové výběrové řízení na
zajištění mediálního nákupu na následující dva roky.
Nákup a plánování médií pro značky Merci, Toffifee nebo Knoppers zajistí
od ledna 2023 agentura Knowmedia.
Nákup reklamy na herní platformě Twitch je specifický, vysvětluje Robin
Stržínek z agentury Visibility Digital.