Hartmann volí na online média agenturu Mind2Flo

Hartmann si na přípravu online mediální strategie a mediální nákup vybírá agenturu Mind2Flo.

St 15. února 2023 07:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23880/hartmann

Fullscreen Sdílet

/media/23880/hartmann

Fullscreen Sdílet

Společnost Hartmann, výrobce a distributor zdravotnických prostředků, navázal spolupráci s mediálně-technologickou skupinou Mind2Flo. Ta vzešla vítězně z tříkolového tendru, který probíhal od října do konce loňského roku a poptával mezioborový přístup napříč komunikačními disciplínami. Spolupráce zahrne přípravu online mediální strategie i mediální nákup pod záštitou agentury Mindsquared, která zapojí také technologickou divizi Flo.

Sesterská divize Flo se zaměří na využití dat v kampaních, nastavení e-commerce platforem a bude mít přesah i do offline strategií. Současně bude pracovat na jednotné komunikaci jednotlivých brandů napříč komunikačními kanály.  

„Skupinu Mind2Flo jsme zvolili především pro skvělé skloubení expertízy jak v oblasti digitálních kompetencí a exekuce, tak v oblasti koncepčního přístupu k řešení všech potřeb značek Hartmann – Rico. Prostřednictvím know-how, které agentura doručila ve výběrovém řízení a businessovým přístupem v oblasti nástrojů a řízení dat věříme, že Mind2FLO bude naším dlouhodobým partnerem pro digitální komunikaci a rozvoj našich značek na trhu,“ říká Petra Aigelová, marketingová manažerka Hartmann Group.

-stk- 

# média # mediální nákup # tendr # výběrové řízení # Hartmann # Mind2Flo # Mindsquared # Hartmann – Rico # online média # Flo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.