# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Infografika: Milníky českých médií 1989-2024
Aktualizovali jsme infografiku o vývoji českých médiích po roce
1989. Stáhnout ji lze i v pdf dokumentu.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Aktualizovali jsme infografiku o vývoji českých médiích po roce
1989. Stáhnout ji lze i v pdf dokumentu.
Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře
i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila
k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly
vybudovanou tradici z období před rokem 1989.
Společnost Kellanova, běžně známá jako Kellogg's, si na média na
evropských trzích opět zvolila agenturu Carat.
Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu,
značky na to však zatím neumí reagovat.
Spojujícím motivem konference je fenomén AI se všemi jejími dobrými
i špatnými stránkami.
Do francouzských mediálních aktivit by mohlo patřit také vydavatelství
komiksových titulů Delcourt Group.
Od července má české Dentsu nový tým dedikovaný na umělou inteligenci,
vede ho Ondřej Synčák.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil # Tisk
Rusko uvedlo, že v rámci odvetných opatření bude na svém území omezovat
obsah více než 80 médií z Evropské unie. Týká se to i České televize
a webu Seznam Zprávy.