Dentsu má nový tým zaměřený na umělou inteligenci

Od července má české Dentsu nový tým dedikovaný na umělou inteligenci, vede ho Ondřej Synčák. 

Čt 11. července 2024 06:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/u25jabh1/zleva-edicson-nieto-ondřej-synčák-fabio-roncal

Fullscreen Sdílet

/media/u25jabh1/zleva-edicson-nieto-ondřej-synčák-fabio-roncal

Fullscreen Sdílet

V rámci českého Dentsu funguje od 1. července tým dedikovaný na umělou inteligenci. Jeho hlavním cílem je soustředit rozvoj AI v rámci agenturní nabídky i interních procesů.

Do prozatím tříčlenného týmu patří Fabio Roncal a Edicson Nieto, kteří problematiku zaštítí po produkční a kreativní stránce, vedení celého oddělení se ujal Ondřej Synčák (Transformation & Technology Director iProspect). Tato trojice bude pak v rámci rozvoje podporována dalšími týmy v rámci One Dentsu (Data, Research nebo Programmatic).

„Jsme přesvědčeni, že umělá inteligence má potenciál nejen posunout hranice byznysu, ale také zásadně zlepšit a obohatit naši kreativitu a inovativní přístupy,“ říká Jiří Vítek, Head of Media Service Line CZ&SK. „Proto jsme se rozhodli vytvořit specializovaný tým, který se bude plně věnovat implementaci AI do všech oblastí naší práce. Využijeme k tomu i silnou podporu Dentsu AI týmů po celém světě včetně Japonska. Naše dosavadní zkušenosti potvrzují, že tento krok je klíčový pro budoucnost naší agentury i našich klientů.“

-stk- 

# média # Dentsu # reklama # agentura # umělá inteligence # AI # tým # Ondřej Synčák # Fabio Roncal # Edicson Nieto

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.